Joshua Kaats’ HIGH TICKET Dropship Academy Review & Ervaringen

By Robert Jansen | Financieel & rijk worden

nov 17
High ticket Dropshipping Joshua Kaats

Met deze High Ticket Dropship Academy review laat ik uitgebreid zien wat mijn ervaringen zijn met deze nieuwe cursus van Joshua Kaats.

Ik ben al ruim een half jaar actief aan de gang met de HTDSA en ik heb drie webwinkels gemaakt. Allemaal volgens de principes van de High Ticket Academy. Tijd om mijn mening en ervaringen te delen in deze recensie.

Je leest in deze review onder meer:

  • Waarom High Ticket Dropshipping iets anders is dan het ‘gewone’ dropshippen en dus ook een andere aanpak vereist.
  • Alles dat je moet weten om zelf succesvol en vooral winstgevend te gaan high ticket dropshippen.
  • Mijn eigen ervaringen met high ticket dropshipping. Ik heb drie webwinkels en laat je zien hoe het daarmee staat.
  • Natuurlijk mijn eerlijke ervaringen over de High Ticket Dropship Academy en de cursusleiders, Joshua Kaats en Sven Jansen.

1.0 Mijn uitgebreide High Ticket Dropship Academy review

Prima, time to cut the crap. Hoe zit het nu precies met de High Ticket Dropship Academy? Wat leer je allemaal in deze cursus?

Eerst even kort een introductie. Als dropshipper laat jij producten van een leveranciers in jouw webwinkel zien. Zodra een bezoeker het product koopt, stuurt de leverancier het product op. Klant blij, want ze krijgen een gewenst product. Jij blij, want jij hebt winst. De leverancier is blij want die hoeft zich niet bezig te houden met marketing. 

Meestal als mensen op zoek zijn naar een wat duurder product, laten we zeggen tuinmeubelen of een surfplank, zoeken ze een betrouwbaar verkooppunt. In de High Ticket Academy van Joshua Kaats en Sven Jansen leer jij wat jij moet doen om een van die betrouwbare verkooppunten te worden..

Dropshipping heeft veel voordelen. Jij hoeft je geen zorgen te maken over de voorraad, opslag en bezorging van de producten. Je risico is dus beperkt. Als je per ongeluk een product verkoopt waar helemaal geen vraag naar is, ben je alleen wat tijd kwijt. Je hebt dus niet je schuur vol staan met waardeloze producten.

Wat jij wel doet is marketing en klantenservice.

1.1 Wat is het verschil met normaal dropshippen?

Bij ‘traditionele’ dropshipping haal je vaak producten uit Azië. Je verkoopt vaak zelfs letterlijk producten die ook voor een fractie van de prijs op AliExpress staan.

Deze vorm van dropshipping heeft een beetje een slechte naam gekregen. Veel dropshippers verkopen spullen die niet aan de kwaliteitseisen voldoen zoals die in Nederland of België gelden. Sommige dropshippers testen hun producten niet goed, waardoor ze rommel afleveren. Omdat de producten helemaal uit Azië moeten komen, wordt er ook wel eens iets helemaal niet geleverd.

Retourzendingen zijn een ramp, geloof me 😉

Begrijp me niet verkeerd. De traditionele manier van dropshipping is nog steeds winstgevend. Je kunt er nog steeds veel geld mee verdienen. Je moet dan goede service bieden en een echte meerwaarde leveren voor de Nederlandse consument. Je kunt dus ook niet zomaar allerlei goedkope prullaria verkopen. Lees in de dropship academy review hoe dit allemaal in zijn werk gaat.

De belangrijkste verschillen met ‘traditionele dropshipping’ zijn als volgt:

  • Je werkt samen met leveranciers uit Nederland of uit andere Europese landen. Je kunt hierdoor goed met je leveranciers in overleg en ook afspraken maken voor jouw business.
  • De levertijden zijn hierdoor een stuk korter. Als je een Nederlandse leverancier hebt, worden de bestellingen soms de volgende dag bezorgd.
  • Je verkoopt duurdere producten. High ticket dropshipping begint bij gemiddelde aankopen van €200 en soms kost een product zelfs duizenden euro’s.
  • De winstmarge is hierdoor een stuk hoger.
  • Het belangrijkste verschil is wellicht nog dat het verkoopproces anders werkt. De meeste mensen tikken niet zomaar een paarhonderd euro af. Je moet je marketing dus anders opbouwen. Je leert in de cursus gelukkig hoe je dat moet doen.
High Ticket Academy Joshua Kaats

1.2 Wat is beter: traditioneel dropshippen of high ticket?

Er is geen beter of slechter als het gaat om dropshipping. Het gaat meer om het soort business dat je wilt opzetten.

Hoewel het in beide gevallen om webwinkels gaat zonder voorraad, zijn er grote verschillen. Traditionele dropshippers moeten het vooral hebben van impulsaankopen. Dat leuke speeltje voor de hond. Een mooi sieraad. Een schoonheidsproduct. 

Klanten van high ticket shops kopen heel gericht. Zij maken een uitgebreide afweging voordat ze kopen. Ze zoeken zelf, in plaats van dat ze het voor hun neus gedrukt krijgen. Je moet meer waarde bieden voor de klant om hen in te laten zien dat ze bij JOU moeten kopen.

De resultaten van High Ticket en traditioneel dropshippen verschillen niet zoveel. Er zijn bij beide voorbeelden van mensen die er een flinke boterham (belegd met kaviaar) mee hebben verdiend.

De vraag is meer wat beter bij jou past. Ik ben meer van het High Ticket Dropshipping. Je hebt een andere doelgroep (de hoge middenklasse) en hogere winstmarges. Je hebt ook meer contact met je klanten. Maar het vraagt wel wat meer van je. Je moet echt alle ins en outs van je product weten.


1.3 Uitgebreide HTDSA recensie op video

Als je liever mijn mening en ervaringen over de High Ticket Dropshipping Academy in een video zit, dan kan dat hier:


2.0 Hoe ziet de cursusomgeving eruit?

Tijd om de diepte in te gaan. In de zomer van 2020 heb ik de cursus (als een van de eersten) gekocht en ik ben er mee aan de gang gegaan. Ik laat je nu stap voor stap zien wat jij in de cursus allemaal tegen komt.

Je logt in op de startpagina (https://leden.htdsa.nl) en klikt boven in beeld resources aan. De hoofdcursus staat linksboven. Je ziet ook gelijk de aanvullende modules en de bonussen. De cursus is nog in ontwikkeling en af en toe komen er nieuwe onderdelen bij.

Joshua Kaats Betrouwbaar

2.1 Hoofdcursus: High Ticket Dropship Academy

In dit onderdeel vind je de basis van de cursus. De cursus bestaat uit 8 onderdelen. Onderschat niet hoe uitgebreid de cursus is. Sommige onderdelen bevatten maar liefst 20 verschillende lessen. Je gaat dus heel diep in op sommige onderdelen van de cursus. Dat is nodig ook.

Hieronder lees je een korte beschrijving van alle onderdelen uit de cursus.

0: Welkom + Introductie

Dit is de introductie van de cursus. Joshua legt de basis uit van het businessmodel dropshipping. Wat is dropshipping en hoe werkt het? Wat is het verschil tussen high ticket en traditioneel dropshippen? Dit heb je hiervoor al gelezen.

In de introductie leggen Joshua Kaats en Sven Jansen uit welk proces jij de komende periode gaat doorlopen. Hoe ga jij uit het niets een succesvolle en winstgevende business opzetten? Hoe ga jij ervoor zorgen dat jij over een tijdje tegen je baas kunt zeggen dat jij niet meer terug hoeft te komen?

In de introductie benadrukken de cursusleiders ook dat je onderdeel uitmaakt van een community. Je staat er niet alleen voor. Er zijn veel andere mensen die net zo gemotiveerd zijn als jij om aan je high ticket webwinkel te gaan werken. Jij kunt van deze mensen leren en de meeste mensen zijn erg behulpzaam.


1: Niche Goldmining

In de eerste week van de cursus ga je aan de gang met het vinden van je niche. Welke producten ga jij straks verkopen? Je gebruikt hiervoor een interessante methode. Je gaat niet gewoon aan de gang met iets dat jij leuk vindt, maar je doet dit aan de hand van gedegen onderzoek.

Als eerste ga je brainstormen over dure producten (€200). Je laat je hierbij niet beperken door je creativiteit of door wat je interessant vindt. Zonnebanken, tuinsets, luidsprekers en combimagnetrons, je noteert het allemaal.

Daarna ga je aan de hand van instructies van Joshua een checklist af om een goede niche te vinden. Niet elk product is even interessant. Als je alle vinkjes hebt gezet, houd je uiteindelijk een of meerdere niches over waar je mee gaat beginnen.

Review High Ticket Dropship Academy

2: Webshop Magneet

Deze module wordt gegeven door Sven Jansen (geen familie van mij). Hij is de belangrijkste businesspartner van Joshua Kaats en een expert op het gebied van e-commerce.

Voordat je producten gaat verkopen, ga jij eerst een webwinkel maken met dummy producten. Ja, echt waar. De groothandels waar jij de producten gaat kopen, kunnen zo zien dat jij een serieuze partij bent. Jij showt hen hoe jij hun producten straks gaat presenteren en verkopen.

Je legt hier dus het fundament voor je webwinkel. Je kijkt niet alleen naar de presentatie van de producten, maar ook alvast naar zaken als service en betrouwbaarheid. Hoe kom je over op de klant?


3: Shoptimized Thema

Je gaat je webwinkel bouwen in Shopify. Er zijn allerlei kant en klare designs te koop. Shoptimized is het favoriete design van Sven en Joshua. De heren laten je in deze module zien wat je allemaal kan met dit theme. Dit is verbluffend. Het geld meer dan waard..


4: Gratis Shopify Thema

Vooral in het begin maak je wel wat kosten om op te starten. Shopify, een domeinnaam en wellicht wat kosten voor het huren van een designer of een tekstschrijver. Gelukkig zijn er ook gratis designs waar je mee kunt werken.

Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat een betaalde template wel een hogere conversie betekent. Ik ben ook begonnen met een gratis design, maar het zag er toch net niet zo flitsend uit als in Shoptimized.

Toen ik eenmaal de stap had gemaakt naar het betaalde ontwerp, ging de conversie ook ineens omhoog. Ik had de investering binnen een paar dagen terugverdiend – leve de hoge winstmarge.

Met een betaald thema geef je je webwinkel toch net even iets extra’s. Dit zien je klanten, maar de potentiële leveranciers zien dit ook.

Je hoeft geen Shoptimized (of ander betaald thema te nemen), maar ik denk dat je de investering er heel snel uit hebt.


5: Leveranciers Fishing

Je hebt nu de basis van je High Ticket shop staan. Nu heb je producten nodig doe je kunt verkopen en dat kan uiteraard niet zonder leveranciers. Hier leer je hoe je goede leveranciers vindt en hoe je hier mee om moet gaan.

Er zijn verschillende manieren om aan leveranciers te komen. Jij kunt actief leveranciers benaderen, maar soms benaderen ze jou ook. Dat is mij een paar keer overkomen.

Het kan best even spannend zijn om in gesprek te gaan met een groot bedrijf. Je wordt in dit gesprek heel goed voorbereid. Op deze manier kun je ook als je jong bent overkomen als een ervaren professional.

Bij deze module zit een echte gold nugget, een lang gesprek waarin Sven Jansen in gesprek gaat met Tessa Verschuijten. Zij is een ervaren e-commerce ondernemer. Je leert in dit gesprek een bepaalde denkwijze aan en dit is superwaardevol.

high ticket dropshipping starten

6: Conversie Magic Bootcamp

Conversie staat voor het aantal bezoekers van je website dat overgaat tot een aankoop. Een van de snelste manieren om meer geld te verdienen met je webwinkel, is door deze conversie te verhogen. Er is ontzettend veel dat je kunt doen om de conversie te verhogen. Psychologie, design, marketing, alles passeert de revue.


7: Conversie Magic Optimalisatie

Waar de vorige module vooral nog theoretisch was, ga je nu echt aan de slag. Er zitten bijna 20 video’s in deze module waarin jij ziet hoe jij meer omzet kunt halen met je bestaande bezoekers. Onmisbaar als jij een lucratieve business op wilt starten.


8: Sales Funnel Machine

Een sales funnel is een marketingterm die staat voor een verkooptrechter. Je probeert bezoekers steeds verder in je trechter te laten vallen, zodat ze uiteindelijk klant worden.

Je leert van A tot Z hoe je bezoekers krijgt via Google en andere zoekmachines. Het is geen algemeen verhaal. Je leert ook hele specifieke methoden die alleen voor webwinkels werken. De funnel is een hele belangrijke bouwsteen van jouw webwinkel. 


2.2 Coachingbibliotheek

Iedere week zijn er coachingsessies van Sven en Joshua met de cursisten. Je kunt hier nu nog van profiteren, want deze coachignsessies zijn ook bedoeld om te achterhalen waar cursisten vastlopen.

In de toekomst zullen er minder coachingsessies zijn. De cursus wordt voortdurend verbeterd op basis van voortschrijdend inzicht, feedback van cursisten en nieuwe ontwikkelingen in de markt. Hierdoor zal er minder tijd worden besteed aan coaching. Aan de andere kant, kun jij sneller door, want jij hebt een betere cursus. 

De coachingssessies worden opgenomen en ze zijn terug te kijken. Alleen de coachingsessies van huidige jaar zijn terug te bekijken. In december 2020 kun je dus nog wel de sessies van januari 2020. Maar, let op, in januari 2021 kun je de sessies van december 2020 niet meer terugkijken.


2.3 Platinum Partner Secrets

Als je Joshua Kaats een beetje volgt, dan weet jij dat hij een platinum partner is van Tony Robbins, een van de succesvolste business coaches op aarde. Hier telt hij behoorlijk wat geld voor neer, maar het legt hem absoluut geen windeieren. In deze module deelt hij lessen uit deze coachings.

Waardevolle content die je er gewoon gratis bij krijgt. Interessant zijn ook de twee video’s van Vasco Rouw van The Millionaires Club over financiële vrijheid. Dit is voor veel mensen een belangrijk doel van het ondernemen.

Joshua Kaats in gesprek met Vasco Rouw

2.4 Klantgeluk Blueprint

Veel ondernemers gaan de fout in doordat ze steeds focussen op het binnenhalen van klanten. Mensen die eenmaal een bestelling hebben gedaan krijgen geen aandacht meer. Het geld is al binnen en daarom word je lui.

Slechte zaak, want je bestaande klanten hebben jou al het vertrouwen gegeven. Je kunt heel veel geld verdienen door je bestaande klanten de aandacht te geven die zij verdienen. Doe je dit niet, dan krijg je slechte reviews en is een groot deel van alle moeite die jij hebt gedaan voor niets geweest.

Als jij het geluk van je klanten hoog de hoogste prioriteit geeft, dan levert dit op de lange termijn ongelooflijk veel op. Hoe dit werkt leer je in deze bonusmodule.


2.5 Facebook Ads Blueprint

Voor High Ticket shops is Google de belangrijkste bron van verkeer. Je behaalt gratis verkeer via zoekmachineoptimalisatie en betaald verkeer via advertenties. En je bedrijf wordt weergegeven via Google Shopping.

Toch liggen er voldoende mogelijkheden om via advertenties op Facebook je bedrijf onder de aandacht te brengen. Hoe je dat doet, leer je in deze zeer uitgebreide bonusmodule. Sterker nog, dit onderdeel is zo goed dat je hiermee bijna ook nog je eigen Social Media Marketingbureau kunt beginnen.


2.6 Dé Succesformule van Jaap Hulsmann

Jaap Hulsmann is een van de vaste mensen uit het dream team van Joshua Kaats. In de succesformule van deze Jaap Hulsmann leer je de mindset die ervoor nodig is om tot de rijksten van de wereld te behoren. Ik heb hier heel veel van geleerd en dit is typisch een onderdeel dat op alle onderdelen in je leven een verschil maakt.

htdsa ervaringen

3.0 Mijn ervaringen met de High Ticket Academy

Eerst even een disclaimer: de cursus is nog niet helemaal af. Deze review dus ook niet. Ik blijf deze recensie updaten als er nieuwe onderdelen van de cursus beschikbaar komen.

Je hoeft niet bang te zijn dat je nu een half product koopt. Dat wat er nu staat, steekt al uitstekend in elkaar. Je krijgt een prima basis om een succesvolle shop op te zetten. De cursus is het geld nu al meer dan waard.

De video’s in de cursus zijn to the point. Kort, maar krachtig. Je hoeft niet bang te zijn dat je uren luistert naar allerlei theoretische dingen. De volgorde waarin je de cursus volgt is heel logisch. Je bouwt je shop echt stap voor stap op.

Je ziet aan alles dat er enorm veel werk in deze cursus heeft gezeten. Sven, Joshua en de andere teamleden hebben echt iets neergezet. Ik ga je nu vertellen hoe het mij is vergaan bij het volgen van de High Ticket Dropship Academy.

Let op: maak gebruik van de aanbieding nu het nog kan. Joshua en Sven gaan de prijs binnenkort verdubbelen. Ja, echt waar.

3.1 Het doorlopen van de HTDSA

Toegegeven, ik ben geen onbekende met dropshipping en heb ook de eerdere dropship academy gevolgd. Er zit zeker overlap in, maar onderschat niet dat de meeste dingen volledig anders zijn.

Ook als je nog niet bekend bent met dropshipping en Shopify, dan leer je heel veel van de cursus. De uitleg is erg duidelijk en je gaat met kleine stapjes vooruit. Dat maakt het ook wel wat makkelijker om af en toe even een los halfuurtje aan de training te besteden.

Na de eerste lessen ben ik wat mensen gaan brainstormen om interessante niches te vinden. We hadden er binnen de kortste keren meer dan 100. Er is echt ruimte zat in de high ticket wereld.

We hebben de methode van Joshua gevolgd en zo zijn we tot 10 verschillende niches gekomen die écht de moeite waard zijn.


3.2 Mijn drie niches

Van daaruit heb ik drie niches geselecteerd waarin ik echt ben begonnen.

  • Elektrische fietsen
  • Buitenkeukens
  • Elektrische drumstellen

Zit je toch vast met het kiezen van een niche, dan volgt hier een interessante tip. Als jij de gratis high ticket training volgt van Joshua Kaats, krijg jij na afloop de ‘Goldmine Inspiratielijst’. In deze lijst vind je 77 ideeën voor succesvolle niches. Voldoende inspiratie, lijkt mij, voor een goede start.

High Ticket Dropship Academy review

3.3 Het eerste begin

Ik ben met drie webwinkels in drie verschillende niches begonnen. Dit heb ik niet gelijktijdig gedaan, maar één voor één. Kies de niche waar jij het meeste potentie in ziet en ga hiermee aan de gang. Bouw de webwinkel helemaal op en ga dan pas verder.

Wed niet op drie paarden tegelijk. Maar als de eerste webwinkel op een gegeven moment gewoon draait, dan heb je tijd om aan de andere winkels te beginnen. Als je te veel hooi op je vork neemt, is de kans groot dat je afhaakt. Je kunt ook leren van je eerdere ervaringen als jij de winkels een voor een opzet. 

Je tweede high ticket shop is ALTIJD beter dan de eerste. En de derde webshop is ALTIJD beter dan de tweede. Enzovoorts.

Ik ben begonnen met een webwinkel in elektrische fietsen. Ik heb hier dummyproducten in gezet en ik heb leveranciers benaderd. Ik had ook de mazzel dat een goede leverancier mij benaderde. Binnen drie weken had ik mijn eerste sale te pakken. Al snel merkte ik bij het optimaliseren dat ik tegen de beperkingen van het gratis thema aanliep.

In de volgende webwinkels ben ik dan ook gelijk begonnen met een bepaald thema. Twee van mijn drie webwinkels genereren nu regelmatig omzet, alleen de derde nog niet. Maar dat komt wel.


3.4 Wat heb ik geleerd van de bonussen?

De bonussen die je bij de cursus krijgt zijn erg waardevol. De Platinum Partner Secrets is puur goud. Het is ook handig dat je via de app van Huddle vanaf je telefoon of tablet de cursus kunt bekijken. De Platinum Partner en Succesformule onderdelen luister ik vaak via de telefoon. Soms heb ik de tablet openstaan als tweede scherm voor een van de inhoudelijke onderdelen van de cursus.


4.0 Conclusie van de High Ticket Dropship Academy review

De HTDSA is opnieuw een cursus van hoog niveau. Sterker nog, van VEEL hoger niveau dan de normale DSA. Je leert stap voor stap hoe je je een high ticket dropship store opzet. Je merkt aan alles dat Joshua en Sven veel ervaring hebben opgedaan met de Dropship Academy. Alles wordt heel duidelijk uitgelegd.

Je zult ook al snel merken dat het een beetje verslavend is. Nog steeds is het zo dat ik een klein vreugdedansje doe als ik een melding krijg over een sale. De investeringen die je doet, betalen zich ruimschoots terug. Ik heb avondenlang lopen bikkelen om de webwinkel mooi te krijgen, maar dat ben je vergeten op het moment dat de eerste sales binnen komen.

Het is belangrijk dat een hich ticket webwinkel wel wat van je vraagt. Als je even op een regenachtige zondagmiddag wat in elkaar flanst in Shopify, dan kun je het schudden. Soms geven mensen een half maandsalaris bij je uit en dat doen ze alleen maar als ze je vertrouwen. .

Als er een sterrenchef bij jou in het lokale eetcafé gaat staan koken, dan werkt dat ook niet. De uitstraling komt niet overeen. Alles moet er gedegen, betrouwbaar en professioneel uitzien.

In de High Ticket Academy leer je heel goed hoe je dat moet doen.

In een zin: deze cursus is uitstekend.

4.1 Sterke punten

Ik zet nog even de sterke en zwakke punten voor je op een rijtje.

  • Duidelijke uitleg. Of je nu al een beetje ervaring hebt met e-commerce of dat je net komt kijken, de lessen zijn erg duidelijk en alles wordt heel goed uitgelegd. Sven en Joshua besteden hier ook veel aandacht aan.
  • Logische opbouw. Er zit een hele logische opbouw in de cursus. Je begint bij de basis (in dit geval het kiezen van een niche) en bouwt dan je webwinkel stap voor stap op. Als je gewoon doet wat er wordt gevraagd, dan heb je aan het eind een zeer solide business staan.
  • Verveelt geen moment. Ik log heel vaak nog even in op de cursus, omdat er dan weer nieuwe content is waar ik wat van kan leren. Het opzetten van je eigen webwinkel is verder een hele interessante reis waar je ontzettend veel van leert. Je zult hier je leven lang profijt van hebben.
  • Alles dat je nodig hebt. Tja, alles dat je in de cursus leert, kun je misschien ook wel op andere plekken vinden. Maar nergens krijg je zo’n heldere instructie over hoe jij jouw webwinkel opzet als in deze cursus. Er staat gewoon een ijzersterke basis waar bijna iedereen mee aan de slag kan.
  • Steeds vernieuwd. Joshua en Sven blijven nieuwe informatie aan de cursus toevoegen. Ze houden heel strak in de gaten waar hun cursisten tegen aanlopen. Ze hebben ook nog altijd zelf dropship stores, dus ze weten ook hoe de markt verandert. Alles wat ze leren, zetten ze ergens in de cursus. De HTDSA is eigenlijk een abonnement en dat snap ik best, want je blijft up to date.

4.2 Verbeterpunten

  • Wat minder aandacht voor mindset. Ik vind een goede mindset essentieel als je wilt slagen met je bedrijf. Ook al volg je een cursus, het komt je niet aanwaaien. Je moet door kunnen zetten, lange dagen maken en dingen waarvan je niet weet wat voor resultaat je er ooit mee gaat behalen. In de bonussen komt het af en toe wel naar voren, maar niet voldoende wat betreft. Ik vraag me ook waarom dit zo is, omdat Joshua dit in de Dropship Academy wel deed. Wel moet ik zeggen dat 'Dé Succesformule' bonus van Jaap Hulsmann ALLES weer goedmaakt. Daarin komt de succesvolle mindset namelijk uitgebreid aan bod, dus ik denk dat dat de reden is dat Josh het niet zelf doet.
  • Eentonig. Het is misschien iets persoonlijks, maar ik vind de stem van Sven een beetje monotoon. Ik kan veel beter luisteren naar de modules die door Joshua worden gegeven.
  • Hoge prijs. Hiermee wil ik niet zeggen dat de HTDSA duur is. Integendeel. Je krijgt waar voor je geld. Maar er zijn voldoende mensen die geen 1497 hebben liggen. Je kunt in termijnen betalen, maar sommige mensen worden misschien afgeschrikt door de hoge prijs.

5.0 Antwoord op belangrijke vragen

Ik krijg veel vragen over de High Ticket Dropship Academy. Ik zet de belangrijkste voor je op een rijtje.

5.1 Prijs van de High Ticket Dropship Academy

Er zijn drie mogelijkheden om te betalen zoals op de actiepagina te zien is. Let wel op, want de prijs wordt binnenkort verdubbeld. Maak gebruik van de aanbieding nu het nog kan!!

  • 10 termijnen van 200 euro per termijn = 2000 euro
  • 4 termijnen van 450 euro per termijn = 1800 euro
  • Eenmalig 1497 euro.

Uiteindelijk is het dus veel goedkoper om eenmalig te betalen. Je besparing is gelijk het eerste budget voor een goed betaald design. Overigens kun je de btw in sommige gevallen terugvragen als jij de cursus op je bedrijf zet.


5.2 Welke kosten maak ik nog meer?

Naast het bedrag voor de HTDSA, maak je in ieder geval kosten voor een abonnement bij Shopify (circa €25 per maand) en voor een domeinnaam (€20 per jaar). Het is verstandig om ook wat budget achter de hand te houden voor advertenties.

Je doet er verstandig aan om in een keer een betaald design te kopen. Het kost heel veel tijd als je later je webshop om moet zetten.

shopify-webwinkel

Als het binnen je mogelijkheden ligt, betaal de training dan in één keer. De besparing, een goede €300, is voldoende voor de overige kosten.

Kortom, je hebt ongeveer €1800-2000 nodig om goed van start te gaan. Hier zit de prijs van de cursus bij in. Je kunt zelf natuurlijk meer geld investeren, bijvoorbeeld in een copywriter of een designer, maar dat hoeft niet.


5.3 Is Joshua Kaats betrouwbaar?

Er gaan veel verhalen rond over misleiding door Joshua Kaats. Daar is wat mij betreft niets van waar. Joshua staat altijd klaar voor de leden van de community en haalt hij er zichtbaar voldoening uit om anderen te helpen. Ja, natuurlijk krijgt hij daar flink voor betaald, maar hij biedt ook ontzettend veel waarde.


5.4 Ik heb nog vragen over HTDSA. Waar kan ik die stellen?

Dat Joshua en Sven graag mensen helpen, blijkt ook uit het feit dat je een gratis call kunt inplannen met een medewerker van zijn team. Tijdens deze Business Call kun je alle vragen stellen die je over dropshipping hebt. Zo kom je er achter of het wel of niet bij je past.

Zit je eenmaal in de cursus, dan kun je je vragen kwijt in de community, tijdens de groepscoachingssessies of eventueel per e-mail. Het handigste is om dit alleen te doen als het een vraag is die alleen over jouw situatie gaat, bijvoorbeeld als de betaling niet goed gegaan is. Het e-mailadres is info@dropshipacademy.nl

htdsa recensie

5.5 Waar moet ik inloggen?

Nadat je de cursus hebt gekocht, kun je inloggen via https://leden.htdsa.nl/.


6.0 Ga jij beginnen met high ticket dropshipping?

Ik geloof in High Ticket Dropshipping. Er liggen nog veel kansen en je bouwt aan veel duurzamer businessmodel dan wanneer je alleen maar shizzle uit Azië verpatst dat morgen misschien niet meer gemaakt wordt. Tegelijkertijd moet het wel bij je passen. Je draait ook minder sales en seizoensproducten verkoop je soms maandenlang niet. Buitenkeukens bijvoorbeeld, weet ik nu uit ervaring.

De winstmarge is wel een stuk hoger. Je hoeft soms maar 10-15 verkopen te halen voor een modaal salaris. Dat kan heel eenvoudig met één webshop, mits je deze goed opzet.

Natuurlijk liggen er nog genoeg mogelijkheden voor ‘normaal’ dropshippen. Wil je dat doen, dan krijg je 100 euro korting via deze link. Voeg dan wel op het betaalscherm de kortingscode ROBERTJANSEN100 in.


6.1 Gratis training van Joshua Kaats

Joshua geeft van tijd tot tijd gratis webinars over high ticket dropshipping. Hij laat je kort zien welke stappen jij moet volgen vom een winstgevende business op te zetten.

>>Zoek hier een beschikbare plek voor de training.


6.2 Businesscall met Team HTDSA

Wil je liever zelf even met iemand praten die ervaring heeft met high ticket dropshipping? Dat kan zeker. Je kunt dan ene business call inplannen.

>>Plan dan een call in met Team HTDSA.

Dit gesprek is gratis en duurt ongeveer 30 minuten. Tijdens het gesprek kom jij erachter of dropshipping iets voor jou is.


6.3 Met korting toegang tot de High Ticket Dropship Academy krijgen

Weet je genoeg en wil je gewoon aan de slag? Heb je een investeringsbudget liggen en de juiste mindset voor succes.? Dan moet je niet langer wachten. Dit is jouw kans.

High Ticket Dropship Academy

High Ticket Dropship Academy

9.3

Algemene indruk

9.7/10

Praktisch

9.3/10

Motiverend

9.5/10

Manier van lesgeven

8.7/10

Prijs/Kwaliteit verhouding

9.1/10

About the Author

Hoe cliché het ook is; aan kennis alleen heb je niets. Pas het toe. Oefen. Onderneem actie en bouw die ervaring op. Ik geef je de kennis, aan jou de eer om er actie op te ondernemen. Ik laat je sleutels naar succes zien en leer je tevens hoe je een passief inkomen opbouwt met het internet. Dat laatste laat ik zien in Affiliate Marketing Domination (www.amdomination.nl)

>